sábado, 11 de setembro de 2021

POSOLSTVO NAŠEJ PANI KRÁĽOVNEJ A POSLA MIERU PRI ZJAVENIACH V JACAREÍ SP BRAZÍLIA VEŠTCOVI MARCOSOVI TADEUOVI

 JACAREÍ, 8. SEPTEMBRA 2021

POSOLSTVO NAŠEJ PANI KRÁĽOVNEJ A POSLA MIERU

PRI ZJAVENIACH V JACAREÍ SP BRAZÍLIA

VEŠTCOVI MARCOSOVI TADEUOVI


(Marcos): "Áno, budem.

Áno, pani, budem.


(Presvätá Bohorodička): "Drahé deti, dnes vás všetkých znovu pozývam, aby ste posväcovali sväté dni, modlili sa s láskou a podnikli pravé obrátenie.

Odstráňte svoje chyby, odstráňte lenivosť, odstráňte sebectvo, závisť, sebectvo a všetky chyby, ktoré vám bránia byť svätými a úplne mojimi.

Zrieknite sa svojej vlastnej vôle, pohŕdajte svojou vlastnou vôľou a svojím ja, aby ste mohli plniť moju vôľu, a tak sa stali skutočne svätými a milými Pánovi.

Modlite sa srdcom, aby sa vaše modlitby dotkli srdca môjho Syna a aby vám udelil svoju milosť. Preveďte sa, pretože čas sa blíži ku koncu!

Môj drahý syn Marek, ako by moje srdce nebolo smutné, keď vidí toľkých mojich synov, ktorí pohŕdajú mojimi slovami, keď vidí toľkých zasvätených ľudí, ktorí nedodržiavajú náboženské pravidlá svojho stavu.

Ako môže byť moje srdce smutné, keď vidím, že toľko mojich synov sa každý deň stráca. Modlite sa ruženec, aby ste ma potešili!

Ďakujem ti, môj synu, že si natočil film o mojom zjavení v Porzuse, vďaka tebe si dnes všetky moje deti spomenuli na moje zjavenia a posolstvá, ktoré som dala svojej svätej dcére Terézii Dush.

Áno, všetci tí, ktorí budú žiť moje posolstvá Porzus, budú mať svoje meno zapísané v mojom srdci a tí, ktorí uvidia tento film, ktorý ste natočili, dostanú 4 požehnania odo mňa a od môjho syna Ježiša.

Radujte sa, lebo ste dali poznať toto moje zjavenie, ktoré je tak drahé môjmu Srdcu a ktoré je tak opovrhované a zabudnuté svetom. Táto zásluha je vaša.

A raduj sa aj ty, môj syn Carlos Tadeu, pretože som ti dala za syna služobníka, najposlušnejšieho syna môjho srdca, ktorý venoval toľko dní, mesiacov a rokov svojho života tomuto svätému dielu, týmto filmom o mojich zjaveniach, aby ma potešil a dal ma spoznať a milovať, zatiaľ čo mnohí hľadali len naplnenie svojich sebeckých túžob.

Tebe som dal za syna toho, ktorý je celou mojou útechou, celou mojou láskou, toho, ktorý je mojím najposlušnejším a najoddanejším služobníkom.

Radujte sa a poznávajte, milujte, uchovávajte a predávajte všetko, aby ste vlastnili poklad a perlu, ktorú som vám dal a nestratili. A tak aj vy budete odetí tou istou krásou, láskou v čistej premene, akú má syn, ktorého som vám dal.

Žehnám vás teraz s láskou a všetky moje deti: z Porzusu, z Lúrd a z Jacareí.

Roztiahnite môj zelený škapuliar viac, sľubujem všetky milosti potrebné na spásu v hodine smrti tým, ktorí ho budú nosiť s oddanosťou."


https://www.presentedivino.com.br/dvd-vozes-do-ceu-1-filme-das-aparicoes-de-porzus-italia-e-de-jesus-misericordioso-a-santa-faustina



https://www.presentedivino.com.br/cd-o-escapulario-verde-revelado-a-irma-justine-bisqueyburu-01


https://www.presentedivino.com.br/4



Nenhum comentário:

Postar um comentário